REVETLLA DE SANT JOAN

 

 

Revetlla de Sant Joan a Les Vetes!

Gresca, xerinola, coca i petards. Quina festassa!!!

Gràcies Pau i Arcadi Morales per posar música als nostres cors 💃💥🔥

 

 

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers d'anàlisi per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis, així com per a l'anàlisi de la seva navegació. Si continua navegant, suposa l'acceptació de la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web. 

Accepto
Com configurar