POLÍTICA DE PRIVACITAT

Setembre de 2025

La FUNDACIÓ PRIVADA LES VETES es compromet a protegir la privacitat de les persones usuàries que accedeixin a aquesta web i/o a qualsevol dels seus serveis.

La utilització de la web i/o de qualsevol dels serveis oferts per la FUNDACIÓ PRIVADA LES VETES implica l'acceptació per part de la persona usuària de les disposicions contingudes en la present Política de Privacitat i que les seves dades personals siguin tractades segons s'estipula en ella.

Si us plau, tingui en compte que tot i que hi pugui haver enllaços de la nostra web a altres webs, aquesta Política de Privacitat no s'aplica a les webs d'altres companyies o organitzacions a les quals la web estigui redirigida. La FUNDACIÓ PRIVADA LES VETES no controla el contingut de les webs de tercers ni accepta cap responsabilitat pel contingut o les polítiques de privacitat d'aquestes webs.

Informació sobre el tractament de dades (Reglament (UE) 2016/679 i LO 3/2018)

Responsable del tractament

FUNDACIÓ PRIVADA LES VETES - NIF: G17293150
C/ Sant Antoni, 2, 17190 Salt - Email: info@lesvetes.com
Contacte Delegat de Protecció de Dades: dpd-lesvetes@dartem.cat

Finalitat del tractament

Oferir i gestionar els nostres serveis assistencials, socials i sanitaris per a la gent gran, així com gestionar la relació amb treballadors/es, proveïdors, donants i altres col·lectius.

Legitimació

Principalment, l'execució d'un contracte de serveis, el compliment d'obligacions legals, l'interès legítim i el consentiment de l'interessat, segons la finalitat.

Destinataris

Les dades no seran comunicades a tercers, llevat que ho exigeixi una llei o sigui necessari per complir amb la finalitat del tractament (p. ex., comunicació a centres sanitaris o administracions públiques).

Dret de les persones

Els interessats tenen dret a exercir els drets d’accés, rectificació, limitació de tractament, supressió, portabilitat i oposició, enviant la seva sol·licitud a la nostra adreça.

Termini de conservació

Les dades es conservaran durant la vigència de la relació i, posteriorment, durant els terminis necessaris per complir amb les obligacions legals.

Reclamació

Els interessats es poden dirigir al nostre Delegat de Protecció de Dades o a l'Agencia Española de Protección de Datos (AEPD) per presentar la reclamació que considerin oportuna.

Informació addicional

Pot consultar la informació addicional i detallada a continuació a les "Qüestions sobre privacitat".

Qüestions sobre privacitat

En compliment del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, (RGPD) i la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD), li oferim la següent informació sobre el tractament de les seves dades personals:

  • Qui és el responsable del tractament de les seves dades?
    • Identitat: FUNDACIÓ PRIVADA LES VETES
    • NIF: G17293150
    • Adreça: C/ Sant Antoni, 2, 17190 Salt
    • Tel.: 972 401 014
    • Email: info@lesvetes.com
    • Contacte Delegat de Protecció de Dades: dpd-lesvetes@dartem.cat
       
  • Amb quina finalitat tractem les seves dades personals?
    A la FUNDACIÓ PRIVADA LES VETES tractem la informació que se’ns facilita per a diverses finalitats, en funció de la seva relació amb nosaltres:
    • Usuaris/àries, residents i les seves famílies: Gestionar integralment els serveis assistencials, socials i sanitaris sol·licitats (residència, centre de dia, ajuda a domicili, préstec de material ortopèdic). Això inclou la gestió administrativa, la facturació, l'elaboració de plans d'atenció individualitzada i la coordinació de les cures.
    • Contactes web i sol·licitants d'informació: Gestionar les consultes i sol·licituds rebudes a través dels nostres formularis de contacte o altres canals. Si ens dona el seu consentiment, podrem utilitzar les seves dades per informar-lo sobre les nostres activitats i serveis.
    • Participants en activitats (p. ex., Espai Intergeneracional): Gestionar la inscripció i participació en les activitats organitzades per la Fundació.
    • Donants, col·laboradors i patrocinadors: Gestionar les aportacions rebudes, complir amb les obligacions fiscals pertinents (com l'emissió de certificats) i informar sobre els projectes de la Fundació.
    • Candidats/es a llocs de treball: Si ens envia un currículum, tractarem les dades amb la finalitat de gestionar la nostra borsa de treball per a la selecció de personal.
    • Personal i voluntariat: Gestionar la relació laboral o de voluntariat corresponent.
    • Visitants i públic en general: En accedir a les nostres instal·lacions, la seva imatge pot ser enregistrada per càmeres de videovigilància amb finalitats de seguretat de les persones, béns i instal·lacions.
       
  • Quina és la legitimació per al tractament de les seves dades?
    La base jurídica per al tractament de les seves dades depèn de la finalitat:
    • Per a la gestió de la relació amb usuaris/àries i residents, basarem el tractament en l'execució del contracte de serveis o en el marc de la relació precontractual.
    • Per al tractament de dades de salut, la base és la necessitat per a la prestació d'assistència sanitària o social.
    • Per a les dades de contacte de familiars, la base és l'interès legítim de la Fundació de poder contactar amb ells en cas de necessitat.
    • Per a l'enviament d'informació sobre les nostres activitats, basarem el tractament en el seu consentiment.
    • Per a la captació d'imatges pel sistema de videovigilància, la legitimació és el compliment d'una missió realitzada en interès públic (seguretat).
    • Per a la gestió de donants i patrons, la base és el compliment d'obligacions legals

​​​​​​Respecte a aquella informació que sigui remesa per menors de 14 anys, serà requisit imprescindible que es faci amb el consentiment patern, del tutor o del legal representant del menor.

  • Per quant de temps conservarem les seves dades?
    Les dades personals es conservaran mentre es mantingui la relació amb nosaltres i, un cop finalitzada, durant els terminis legalment establerts per a cada cas. A títol d'exemple:
    • La documentació contractual, comptable i fiscal es conservarà durant 6 anys (Codi de Comerç) i 4 anys (efectes fiscals).
    • La documentació clínica es conservarà segons la normativa sanitària aplicable.
    • Les imatges captades pel sistema de videovigilància es conservaran durant un màxim d'un mes.
    • En el cas dels currículums, les dades es conservaran durant un any.
    • Les dades de donants es conservaran durant 10 anys per compliment de la normativa de prevenció de blanqueig de capitals.
  • A quins destinataris es comunicaran les seves dades?
    Les dades no seran comunicades a tercers, llevat que sigui necessari per a la prestació del servei o ho exigeixi una llei. Entre els possibles destinataris es troben:
    • Administracions Públiques competents (Departament de Drets Socials, Agència Tributària, Jutjats i Tribunals).
    • Centres sanitaris, hospitals, farmàcies i professionals de la salut.
    • Entitats bancàries per a la gestió de cobraments.
    • Forces i Cossos de Seguretat (en el cas de la videovigilància).
  • Realitzem transferències internacionals de dades?
    Per a la prestació d'alguns serveis auxiliars, com l'emmagatzematge al núvol o l'enviament de comunicacions electròniques, la Fundació pot utilitzar serveis de proveïdors ubicats fora de l'Espai Econòmic Europeu (p. ex., als Estats Units). En aquests casos, ens assegurem que aquestes transferències es realitzen sota un nivell de protecció adequat, mitjançant l'adhesió d'aquests proveïdors a marcs com el "Data Privacy Framework" UE-EUA o la signatura de Clàusules Contractuals Tipus aprovades per la Comissió Europea. Pot sol·licitar-nos més informació sobre aquests proveïdors si ho desitja.
  • Quins són els seus drets quan ens facilita les seves dades?
    Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si estem tractant o no les seves dades personals.
    • Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar la seva supressió quan, entre d'altres motius, les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les que es van recollir.
    • En determinades circumstàncies els interessats podran sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades, en aquest cas únicament les conservarem per a l'exercici o la defensa de reclamacions.
    • També, en determinades circumstàncies i per motius relacionats amb la seva situació particular, els interessats es poden oposar al tractament de les seves dades. En aquest cas deixarem de tractar-les, excepte per motius legítims imperiosos o per a l'exercici o la defensa de possibles reclamacions.
    • Els interessats també tenen dret a la portabilitat de les seves dades.
    • Qualsevol interessat té dret a no ser objecte d'una decisió basada únicament en el tractament automatitzat, inclosa l'elaboració de perfils, que produeixi efectes jurídics que l’afectin o que l’afectin significativament de manera similar.
    • Finalment, els interessats tenen dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat de Control competent.
  • Com pot exercir els seus drets?
    Enviant-nos un escrit a la nostra adreça física: C/ Sant Antoni, 2, 17190 Salt o a l'electrònica: info@lesvetes.com.
  • Com hem obtingut les seves dades?
    Les dades personals que tractem procedeixen directament de vostè (l'interessat) o del seu representant legal. Vostè garanteix que les dades facilitades són certes i es fa responsable de comunicar-ne qualsevol modificació.
  • Quines categories de dades tractem?
    ​​​​​​​Tractem les dades mínimes necessàries per a cada finalitat. Depenent de la seva relació amb la Fundació, podem tractar les següents categories de dades:
    • Per a usuaris/àries i residents:
      • Dades de caràcter identificatiu (nom, DNI, imatge, etc.).
      • Dades de contacte (adreça, telèfon, correu electrònic).
      • Característiques personals (data de naixement, estat civil, circumstàncies socials).
      • Dades econòmiques (dades bancàries per a la facturació).
      • Categories especials de dades: Dades relatives a la salut (historial clínic, tractaments, grau de dependència, medicació, etc.).
    • Per a familiars i persones de contacte:
      • Dades de caràcter identificatiu i de contacte.
    • Per a candidats/es a llocs de treball:
      • Dades de caràcter identificatiu, de contacte, de característiques personals, acadèmiques i professionals.
    • Per a donants, col·laboradors i patrons:
      • Dades de caràcter identificatiu, de contacte i dades econòmiques (per a la gestió de l'aportació).
    • Per a visitants (Videovigilància):
      • Imatge.
  • Quines mesures de seguretat apliquem?
    ​​​​​​​Apliquem les mesures de seguretat establertes a l'article 32 del RGPD. Hem adoptat les mesures tècniques i organitzatives necessàries per garantir un nivell de seguretat adequat al risc, que ens permeten assegurar la confidencialitat, integritat, disponibilitat i resiliència permanent dels sistemes i serveis de tractament.

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers d'anàlisi per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis, així com per a l'anàlisi de la seva navegació. Si continua navegant, suposa l'acceptació de la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades en el seu disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web. 

Accepto
Com configurar